Ця інструкція допоможе самостійно заправити картриджі для принтерів Samsung CLP-415, CLX-4195, CLP-680, CLX-6260, Xpress SL-C1810, Xpress SL-C1860, ProXpress C2620dw, C2670fw, C2680, ProXpress C3010, C3060.
В зазначених принтерах використовуються картриджі з полимеризованим тонером та чіпом з криптозахистом. Картриджі представлені в двох варіантах ємності - стандартна ємність «S» та підвищена «L».
Чорні картриджі CLT-K506S, CLT-K506L, блакитний, пурпурний, жовтий картриджі CLT-C506S, CLT-M506S, CLT-Y506S, CLT-C506L, CLT-M506L, CLT-Y506L - призначені для принтерів CLP-680, CLX-6260.
Картриджі CLT-K504S, CLT-C504S, CLT-M504S, CLT-Y504S використовують в принтерах серії CLP-415, CLX-4195, SL-C1810, SL-C1860, C2620, C2670, C2680. Картриджі 504 та 506 не є взаємозамінними, але заправляти їх можна за однаковим алгоритмом.
Для заправки картриджа знадобиться тонер і чіп. Наша інструкція побудована на прикладі синього картриджа Samsung CLT-C506L Cyan. Всі інші картриджі заправляються аналогічно.
Разборка картриджа починається зі зняття бокових кришок. Для цього спочатку знімаємо пружини-тримачі з обох бокових кришок:
Потім відкручуємо шурупи з обох сторін:
Залишилося звільнити "замки" на границі боковушек з корпусом картриджа:
Візуально, кожна бокова кришка складається з двох частин. Пара для «тонерного» відсіку картриджа і пара для так званого «відходного» відсіку картриджа. Першими знімаємо половинки бокових кришок «відходного» відсіку.
Після цього картридж легко роз'єднується на дві частини. Відкладемо в сторону «тонерний» відсік і приступимо до розбирання «відходного» відсіку картриджа. Завдання полягає в тому, щоб дістатися до відсіку для відпрацьованого тонера, очистити його від відходів і зібрати. Для цього спочатку знімаємо фотобарабан:
Потім вал первинного заряду (PCR) і фетровий вал:
Далі, для того, щоб зняти лезо очищення (ракель), потрібно вийняти з посадочних місць бокові тримачі ("сідла") вала PCR. З одного боку розташоване "сідло" білого кольору, з іншого боку - чорного:
Після того, як знімемо обидва тримача, можна зняти і лезо очищення:
Відсік для відпрацьованого тонера потрібно очистити від вмісту. Якщо не виконувати цю процедуру, то після 2-3 заправок картриджа бункер переповниться, і залишки відпрацьованого тонера виступатимуть назовні під час друку. Це спричинить появу на аркуші вертикальних смуг відповідного кольору (чорні, сині, пурпурні або жовті смуги); можуть також проступати плями брудного тонера по всьому листу. Тому відсік ретельно очищаємо від залишків відпрацьованого брудного тонера. Ракель протираємо; кромку ракеля перед зборкою потрібно присипати тонким шаром старт-пудри або тонким шаром тонера. Це необхідно для того, щоб ваш картридж не заклинило при старті. Якщо картридж заклинить при першому запуску, це може привести до псування чистячого леза (силіконова частина може порватися).
Після установки леза очищення, повернемо на свої місця фетровий ролик і тримачі вала первинного заряду.
Вал первинного заряду протираємо вологою безворсовою серветкою і повертаємо на місце. На фото нижче показано, як повинні бути закріплені кінці вала заряду після повернення в посадочні місця:
Після цього повертаємо на місце фотоциліндр. Зібраний таким чином відходний відсік картриджа прибираємо в темне місце, або прикриваємо зверху чимось темним, щоб не допустити засвічування фотобарабана, поки ми будемо займатися іншим - тонерним - відсіком картриджа.
Прийшов час зняти другі половинки бокових кришок картриджа. Для цього розкручуємо шурупи і звільняємо «замок» з боку, протилежного білим шестірням:
Відокремлюємо кришку від корпуса. Під кришкою знаходиться пробка тонерного відсіку картриджа.
Пробку виймаємо, вміст відсіку висипаємо. Деякі користувачі вважають за краще не позбуватися від залишків «рідного» тонера при заправці картриджа сумісним тонером. Проте, щоб уникнути спотворення передачі кольору в результаті змішування тонера різних виробників, рекомендується перед заправкою позбутися тонера, що залишився від попереднього циклу роботи.
Висипавши залишки тонера, можемо продовжити разборку відсіку. Залишилося зняти останню частину бокової кришки з боку білих шестерень.
Далі потрібно зняти вал переносу тонера (Developer Roller). Відкручуємо фіксуючий шуруп, знімаємо шестерні, розташовані на кінцях осі вала.
Витягуємо послідовно вал переносу тонера, дозуюче лезо, відкриваючи доступ до ніші тонерного відсіку картриджа.
Нішу тонерного відсіку бажано пропилососити вакуумним (тонерним) пилососом. Дозуюче лезо очищаємо від тонерних нашарувань. Пам'ятаємо, що лезо ні в якому разі не можна деформувати, інакше порушиться коректний розподіл тонера по поверхні вала переносу. Вал переносу протираємо безворсовою серветкою. Очищене лезо дозування повертаємо на місце. Перед тим, як повернути вал переносу, встановлюємо в посадочне місце (з боку шестерень) шайбу червоного кольору, і вже потім вставляємо в неї вісь вала переносу.
Повертаємо шестерні, фіксуємо шуруп на білій планці.
Тепер можна заправити картридж тонером (чорний SAM506-75B-KOS Black, синій SAM506-60B-COS Cyan, червоний SAM506-60B-MOS Magenta, жовтий SAM506-65B-YOS Yellow). Банку тонера потрібно добре струснути перед використанням.
Засипавши порошок, щільно закриємо пробку тонерного відсіку. Тепер потрібно провернути вал переносу тонера, щоб переконатися в тому, що тонер розподіляється рівномірно по його поверхні.
Перед тим, як одягнути бокові кришки, нанесемо невелику кількість струмопровідного мастила в місцях контакту з осями валу PCR, фетрового ролика і валу переносу тонера.
Замість старого чіпа встановимо новий чіп. Використовуючи при заправці картриджа нові чіпи, ви позбавите себе від сумнівної процедури перепрошивки принтера.
Встановимо бокові кришки тонерного відсіку і з'єднаємо дві частини картриджа:
Потім встановимо і зафіксуємо бокові кришки "відхідного" відсіку картриджа. У підсумку всі шурупи повинні бути зафіксовані, пружини-тримачі встановлені на місця.
Готово.
Дата першої публікації - 4 серпня 2013